Tuesday, August 7, 2018

PROMO ULUL ALBAB 2018 !!!



"PERHATIAN CALON UPSR 2018
KEMASUKAN KE TINGKATAN 1 SEKOLAH TAHFIZ ULUL ALBAB, TAHFIZ SAINS DIBUKA SEKARANG."

Selalunya bila keluar iklan macam ni ramai ibu bapa isi borang kerana mahu anak-anak hafaz Al Quran disamping cemerlang bidang akademik.

Namun tak ramai ibu bapa sedar bahawa kejayaan tersebut bergantung pada KEPUTUSAN TEMUDUGA.

Kami ingi bantu anda!! Sertai BENGKEL INTENSIF PERSIAPAN TEMUDUGA BAGI KEMASUKAN KE TINGKATAN 1 SEKOLAH MENENGAH ULUL ALBAB DAN SAINS TAHFIZ.


==============================

KENAPA PERLU IKUTI MODUL KAMI?
==============================
✿ Kami SUDAH 2 TAHUN menjalankan bengkel ini dan mendapat sambutuan bukan sekadar orang Utara bahkan peserta dari seluruh Malaysia sanggup datang jauh semata-mata ingin mendapatkan rahsia,format dan pemarkahan temuduga.

✿ TERBUKTI BERKESAN, Peserta bengkel kami 2015 &2016 lebih 80 % telah berjaya selepas mengikuti program kami.

✿ Sepanjang program  kami memberi pendedahan kepada peserta tentang teknik temuduga MENGIKUT FORMAT PEMARKAHAN yang dilaksanakan.

✿ Kami Menjalankan AKTIVITI LATIH TUBI secara praktikal dan simulasi temuduga SEPERTI SITUASI SEBENAR, bagi memberi pendedahan suasana temuduga.

✿ INI BUKAN TEORI SAHAJA , Latihan latih tubi yang dijalankanSECARA PERSONEL DALAM KELOMPOK YANG KECIL agar tidak ada seorang pun peserta yang terlepas

✿ Setiap kelompok kecil pula, dibimbing oleh FASILITATOR BERPENGALAMAN berlatarbelakangkan hafazan Al Quran

✿ Yang tersangat penting kami sediakan dengan lengkap BUKU PANDUAN LENGKAP DAN MAKLUMAT kemasukan ke SMKA Ulul Albab, MRSM ULUL ALBAB, Tahfiz Sains Kerajaan Negeri dan Tahfiz Sains terpilih dan lain lain lagi. Buku ini DIBERIKAN SECARA PERCUMA kepada para waris.

✿ KHAS UNTUK IBU BAPA, kami menjemput WAKIL MRSM ULUL ALBAB, SMKA ULUL ALBAB dan TAHFIZ SAINS KERAJAAN NEGERI dan Tahfiz Sains Swasta UNTUK MENYAMPAIKAN TAKLIMAT SENDIRI KEPADA WARIS peserta tentang format & pemarkahan temuduga serta slot Q&A.

✿ Sepanjang program, para peserta akan dibimbing SEPENUHNYA oleh Ustazah Syahrul Haninah (al Hafizah) yang pernah terlibat secara langsung sebagai PENEMUDUGA ULUL ALBAB. Perkongsian rahsia jenis soalan dan teknik mendapatkan markah dalam temuduga akan dikongsikan.

✿ Pengalaman Ustazah Syahrul yang memiliki Diploma, Ijazah, Master dalam bidang Al Quran serta mempunyai sanad bacaan 30 juzuk Al Quran bersambungan sehingga Rasulullah dan pernah mewakili Kedah ke peringkat Kebangsaan hafazan 30 juzuk, juga akan dikongsikan bersama peserta CARA DAN TEKNIK YANG BETUL MENGHAFAZ DENGAN MUDAH DAN BERKESAN mengikut format temuduga.

✿. Kami juga menjalankan tambahan modul bagi ujian penulisan jawi yang menjadi ujian wajib bagi Sekolah Tahfiz Ulul Albab @ Tahfiz Sains.

✿ Selepas tamat program, para ibu bapa akan bertemu sendiri dengan fasilitator kami untuk mengetahui tahap dan prestasi anak-anak mereka sepanjang berbengkel bersama kami.




TERHAD HANYA KEPADA 200 PESERTA SAHAJA BAGI SETIAP NEGERI!!!

TEMPAT SANGAT TERHAD !!!
Kami nak bagitahu awal- awal. Daftar sekarang!!!

*KLIK DIBAWAH >>
http://bit.ly/BUATS18
ATAU
Whatapps kami sekarang http://www.wasap.my/+60194488013/BUATS
.
Whatapps kami sekarang http://www.wasap.my/+60194768013/BUATS
Atau Komen jer “BUATS” untuk ketahui TAWARAN yang tengah parent- parent ni berebut sekarang ni.
.
Jangan lupa SHARE dekat kawan- kawan tu yer, TAG NAMA diorang dekat bawah ni atau SHARE sekali post ini yer supaya lebih ramai kawan- kawan anda dapat lahirkan anak- anak huffaz yang PROFESIONAL.

No comments:

Post a Comment