Saturday, October 21, 2017

BENGKEL TEKNIK LULUS TEMUDUGA ULUL ALBAB @ TAHFIZ SAINS SHAH ALAM

[KHAS IBU BAPA & CALON UPSR 2017]
   
BENGKEL TEKNIK LULUS TEMUDUGA ULUL ALBAB @ TAHFIZ SAINS.
Nak tahu kenapa bengkel kami kena serbu? Iklan Utara saja, mai satu Malaysia. Dan tahun ni, kami lebarkan sayap kami ke Penang dan Shah Alam!!!

.

KAMI BONGKAR RAHSIA pemarkahan Temuduga Ulul Albab, @ Tahfiz Sains, hasilnya lebih 80% peserta berjaya temuduga.
(100% PERCUMA)Click pautan di bawah dapatkan E-Book Teknik Lulus Temuduga
https://quranic.stiq.com.my/bengkel_temuduga/
.
Semua ini kami lakukan untuk pastikan ibu bapa sekurang-kurangnya dalam keluarga ada seorang daripada anak-anak kita menjadi HAFIZ/AH Al Quran. Apatah lagi jika digabungkan ilmu akademik dan Al Quran, anak-anak kita berpeluang menjadi professional yang menghafaz Al Quran.
.
Sehubungan itu kami SMART IQ QURANIC CENTRE menawarkan program KHAS BENGKEL TEKNIK LULUS TEMUDUGA ULUL ALBAB @ TAHFIZ SAINS bagi ibu bapa yang benar-benar serius sahaja untuk memastikan anaknya berjaya memasuki Sekolah Tingkatan 1 beraliran ULUL ALBAB @ TAHFIZ SAINS.
.
==============================
KENAPA PERLU IKUTI MODUL KAMI?
==============================
✿ Kami SUDAH 2 TAHUN menjalankan bengkel ini dan mendapat sambutan bukan sekadar orang Kedah bahkan peserta dari Selangor, Kuala Lumpur, Terengganu, Penang, Perak dan Johor sanggup datang jauh semata-mata ingin mendapatkan rahsia,format dan pemarkahan temuduga.
✿ TERBUKTI BERKESAN, Peserta bengkel kami bagi tahun 2015 & 2016 lebih 80 % telah berjaya selepas mengikuti program kami.
✿ Sepanjang program 2 hari kami memberi pendedahan kepada peserta tentang teknik temuduga MENGIKUT FORMAT PEMARKAHAN yang dilaksanakan.
✿ Kami Menjalankan AKTIVITI LATIH TUBI secara praktikal dan simulasi temuduga SEPERTI SITUASI SEBENAR, bagi memberi pendedahan suasana temuduga.
✿ INI BUKAN TEORI SAHAJA , Latihan latih tubi selama 2 hari dijalankan SECARA INDIVIDU DALAM KELOMPOK YANG KECIL agar tidak ada seorang pun peserta yang terlepas
✿ Setiap kelompok kecil pula, dibimbing oleh FASILITATOR BERPENGALAMAN berlatarbelakangkan TAHFIZ Al Quran
✿ Yang tersangat penting kami sediakan bersama BUKU PANDUAN LENGKAP DAN MAKLUMAT kemasukan ke SMKA Ulul Albab, MRSM ULUL ALBAB, Tahfiz Sains Kerajaan Negeri dan Tahfiz Sains terpilih dan lain lain lagi. Buku ini DIBERIKAN SECARA PERCUMA kepada para waris.
✿ KHAS UNTUK IBU BAPA, kami menjemput WAKIL MRSM ULUL ALBAB, SMKA ULUL ALBAB dan TAHFIZ SAINS KERAJAAN NEGERI dan Tahfiz Sains Swasta UNTUK MENYAMPAIKAN TAKLIMAT SENDIRI KEPADA WARIS peserta tentang format & pemarkahan temuduga serta slot Q&A.
✿ Sepanjang 2 hari , para peserta akan dibimbing SEPENUHNYA oleh Ustazah Syahrul Haninah (al Hafizah) yang pernah terlibat secara langsung sebagai PENEMUDUGA ULUL ALBAB. Perkongsian rahsia jenis soalan dan teknik mendapatkan markah dalam temuduga akan dikongsikan.
✿ Pengalaman Ustazah Syahrul yang memiliki Diploma, Ijazah, Master dalam bidang Al Quran serta mempunyai sanad bacaan 30 juzuk Al Quran bersambungan sehingga Rasulullah dan pernah mewakili Kedah ke peringkat Kebangsaan hafazan 30 juzuk, juga akan dikongsikan bersama peserta CARA DAN TEKNIK YANG BETUL MENGHAFAZ DENGAN MUDAH DAN BERKESAN mengikut format temuduga.
✿. Kami juga menjalankan tambahan modul bagi ujian penulisan jawi yang menjadi ujian wajib bagi Sekolah Tahfiz Ulul Albab @ Tahfiz Sains.
✿ Selepas tamat program, para ibu bapa akan bertemu sendiri dengan fasilitator kami untuk mengetahui tahap dan prestasi anak-anak mereka sepanjang 2 hari berbengkel bersama kami.
.
DAFTAR SEGERA!!!!! TERHAD
==============================
BENGKEL TEKNIK LULUS TEMUDUGA ULUL ALBAB @ TAHFIZ SAINS UNTUK CALON UPSR 2017
=================================
Tarikh : 5 November 2017 (Ahad)
Masa : 9.00 pagi - 6.00 petang
Tempat : Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam.
.
PENDAFTARAN PANTAS:
https://quranic.stiq.com.my/bengkel_temuduga/
www.wasap.my/601944888013/Ulul_Albab
www.wasap.my/60194768013/Ulul_Albab

No comments:

Post a Comment